2010-04-14 @ 10:43:24

Funderar lite...

Ja, jag funderar på hur jag ska lägga upp dagen.
Är riktigt riktigt fint väder idag, men för att jag ska ta mig till stan ska det nog till något alldeles extra så det blir nog inget med det idag. Stannar hemma och sätter mig väl på balkongen när solen når dit.
Hade hoppats få komma på ett snabbesök hos barnmorskan idag, men hon hade ställt in sin teletid och hade igen imorgon så får nog vänta, så akut tror jag inte det är. Det är mest att jag tycker att jag känner känslan av att barnet fixerar sig, vilket är alldeles för tidigt, och jag känner barnet så otroligt lågt ner och det skrämmer mig lite. Vill ju inte ha ut nåt barn nu ju, det är alldeles för tidigt.
Men jag väntar tills imorgon eftersom jag inte har överdrivet ont och jag märker ju om det händer mer och kan ringa in då isåfall.

Detta gör iaf att jag nog får vila lite mer idag än jag tänkt från början. Så får vila och äta massa och sen se hur dagen utvecklar sig. Vill ha glass idag så kanske ska bege mig ner till jourbutiken, eller så lockar jag Rickard att köpa med glass hem. Tror vi har någon form av glass i frysen också, man är ju inte barnfamilj för inget!

Nä som sagt, vila var det, är helt slut i huvudet!
bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0