2010-04-23 @ 11:14:56

God morgon?

Ja, eller god förmiddag kanske man ska säga?
Här var det en Ronja som vaknade 04:20 och ville leka med mamma...vi låg kvar i sängen och hon lekte och lekte, medan Rickard sov vidare, tjugo minuter innan klockan ringde, somnade hon såklart och fick ligga kvar så länge som möjligt innan dagis. Det var en glad och pigg tjej som hoppade upp sen iaf, med en tröttare mamma....
När de gått till dagis, tog jag min medicin och åt frukost. Sa ju att jag skulle bli dåsig av medicinen och jovisst, har sovit till och från hela förmiddagen nu, är helt borta i huvudet och undrar hur detta ska gå. Måste nog försöka ta en halv åt gången, en hel tablett blir för starkt och jag kommer inte få nåt gjort.
Halvkollar på en dokumentär på kanal5 där det är tjejer under 20 som gifter sig, varav många med riktigt mycket äldre män...Nog för att kärlek inte har någon ålder, men jag har svårt att se vad en man som är 51 ser hos en tjej 33 år yngre tjej?!
Vad säger ni?

Nu ska jag göra lite god lunch med knäckemackor, frukt, latte och drickyoughurt. Jag tror jag har rätt mycket näringsbrist och behöver få i mig så mycket med varierat än jag får. Ska till barnmorskan nästa vecka så får se om lite råd då.

Idag längtar jag efter bebisen och första tiden med mys och amning och allt som hör därtill. Att få vara, alla fyra och lära oss våra nya rutiner!
bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0