2010-04-28 @ 14:51:36

Kort inlägg

Slänger in ett kort inlägg innan det blir för mycket med matlagning, bak, barn och man.
Nu har jag jobbat som fasiken och äntligen fått ihop en av de uppgifter jag legat back med sen i höstas.
Vet att det är galet kass att ligga back så länge. Jag har faktiskt en bra anledning till att uppgifterna inte gjordes. Nämligen att det var under första delen av graviditeten när jag gick på starka starka tabletter mot illamående, inte fick i mig mer än max 1 macka på en dag, sov och kräktes resten.
Nu är iaf en av uppgifterna inne och det var inte det lättaste.
Nu ska här snart lagas mat. De andra kommer ju hem om en timme. Tänkte inte ha maten klar idag, men försöker väl börja innan iaf. Sen ska jag baka bröd, morotsbröd för att vara exakt. Bullarna från i lördags är nämligen slut, så goda var dom! Vi har kommit fram till att vi kör på egenbakat bröd framöver, se hur mycket pengar man tjänar in, dessutom är det mycket godare!!!
bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0