2010-04-15 @ 12:44:36

Långsamt och segt....

Idag är en seg dag. Finns så mycket jag borde göra, men känner inte någon motivation..Skulle verkligen behöva något som får mig att ta tag i saker, nåt att peppa för och verkligen jobba för.

Jag har fått en hel del tvättat idag iaf, skulle behöva tvätta lika mycket till, men har ingen plats att hänga upp den rena tvätten innan den jag redan tvättat har torkat...
Funderar på om jag ska baka något för att peppa upp mig, kan bara inte bestämma mig för vad. Skulle behöva vara något som går snabbt och lätt att baka, har ingen ork att stå i köket länge idag.


Vi hade en jobbig natt inatt också, Ronja sov fint till vi skulle sova, då vaknade hon och ville inte sova själv så trots att Rickard fick henne att somna om, vaknade hon efter 15 minuter igen, och detta om och om igen, så fick bli att hon sov hos oss till slut. Detta gör ju inte att man sover så jättebra alltid, hon fick in några fullträffar på mitt ansikte, sparkar alltså.
Får se hur det går med henne idag, hon var rätt gnällig och kinkig imorse och tydligen vid lämningen på dagis också så har en känsla av att det är en ännu tröttare och grinigare tjej som kommer hem om några timmar.
bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0