2010-04-21 @ 12:17:00

Lunch!

Sitter med mina knäckemackor och youghurt i sängen. Känns rätt bra. Andningen stör mig fortfarande men är inte alls så illa som det var imorse. Rickard vill att jag ska ringa in, men jag avvaktar då jag inte får tag på barnmorskan och alla verkar ställa in sin telefontid idag.
Är lite fundersam över en sak, som jag tänkt på ett tag. Vet inte om det är nåt att ta upp på bloggen, ska jag göra det, måste jag nog fundera ut ett bra sätt att skriva det på så det inte blir fel. Jag börjar bara bli less på vissa människors sätt att bete sig...
Slänger in en vårbild från köksfönstret, den är inte från idag utan från förra veckan, men idag ger solen inte ifrån sig några strålar, så här är nåt att tänka på istället!

bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0