2010-04-14 @ 14:19:08

Våfflor idag!!

Ja, så blev fläskpannkakan uppskjuten än en gång. Fick ett sms från min tante som undrade om jag/vi ville komma och äta våfflor i deras trädgård i eftermiddag. Låter ju inte helt fel....Så nu blev det ändring, Jag hämtar Ronja på dagis och går bort mot våfflorna, tur att dom bor nära dagis för då kan till och med jag ta mig dig utan hjälp!
Rickard sluter upp sedan efter jobbet och så myser vi väl där en stund innan det är dags att gå hem och mysa med trollet innan läggdags!

Har inte fått gjort mycket under dagen, mest vilat, vilat och återigen vilat. Tror inte man kan få nog med vila när man är gravid, räknas ju typ som höggravid nu till och med.
Hoppas att jag ikväll kan bjuda på lite härliga bilder på vår lilla familj. Mnen jag tror att det får vänta till imorgon då Rickard brukar lägga beslag på den här datorn under kvällarna! Inte mig emot, då får jag iaf ha honom bredvid mig i sängen istället för ute i vardagsrummet!

undrar hur mycket man behöver ha på sig ute idag?! Kanske lika bra att ta en jacka trots allt? Ser ju dock väldigt värmande ut utomuhs...hmmm
bloglovin

Kommentarer
2010-04-14 @ 15:44:58
Lova Hiselius :)
hej! vilken fin blogg!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0