2010-08-28 @ 12:39:12

Orkeslös

Ja, känner mig rätt orkeslös idag. Har suttit och tittat på Pippi med Ronja hela morgonen och nu har vi bestämt att vi inte gör nån större kraftansträngning idag. Rickard och Ronja sticker och handlar lite gott inför middagen och kvällen medan Embla och jag stannar hemma. Sen blir det nog pussel, rita, film och mys resten av dagen. Embla är jättepigg och leker som bara den i babygymmet, tror hon börjar tröttna nu iofs, men har legat och lekt i typ 1.5 timme!

Har fått tvättat en del också och Ronja tog en tur vid andra datorn och man ser ju att hon brås på far sin, lanar redan!!






bloglovin

Kommentarer
2010-08-28 @ 12:49:09
det gör jag ! Än så länge är bara babysim inplanerat på måndag... går ni på det ?
2010-08-28 @ 12:53:05
På nån sida läste jag att de små bara behöver vara 6 v för att börja simma, men på badhuset här sa de runt 3 månader...

Passa på att anmäla dig till buzzador så du får hem lite roliga gratis produkter att testa till henne :)

(typ tvättlappar och annat användbart men sånt som är tråkigt att lägga pengar på )

2010-08-28 @ 12:58:58
Nej, det är självklart helt gratis ! man får erbjudanden om att testa kampanjer via mailen. Man väljer själv vilka man vill varaa med på. Sen får man ett paket hemskickat. man testar grejerna och svarar sedan på ett formulär på nätet, det är allt !

kampanjerna kan innehålla vad som helst, jag har fått tvättmedel, tandkräm, godis, ost och barnmat...
2010-08-28 @ 13:12:28
Fina bilder!!



Trevlig helg =)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0