2010-08-28 @ 09:37:01

Regniga lördag!

Här är vi alla uppe och har ätit frukost. Vi sitter hela familjen i soffan under mitt täcke och tittar färdigt på Harry Potter!

Idag skulle vi egentligen upp till bunkern på årsmöte, men vi skippar nog det och försöker hitta på nåt bara vi i familjen istället. Ronja verkar må bättre idag, förutom att hon är megasnuvig. Jag har ont i halsen, men tänker ignorera det så länge jag kan.

Det vi ska göra innan vi gör nåt annat, är iaf att betala alla trista räkningar, usch och blä, sen blir det nog en liten tur till Ikea eller Bergvik, kanske bägge delar. Får se vad vi orkar, kanske lunch på ikea kan locka..

gammal bild på mig och Embla när jag låg utslagen i ordentlig mjölkstockning, Rickard smygtog bilder på oss...
Gammal bild på Embla och mig när jag låg utslagen i mjölkstockning. Rickard smygtog bilder på oss när vi tog en tupplur...
bloglovin

Kommentarer
2010-08-28 @ 11:17:56
va fina ni är !! Hopppas det blir en toppen dag !
2010-08-28 @ 12:03:17
jag umgås nästan bara med mammor så du får gärna hänga på oss på en fika eller nåt nån dag om du vill :)
2010-08-28 @ 12:32:50
Kul, då kan vi höras till veckan !
2010-08-28 @ 12:39:22
Vilka söta tjejer ni har:) såå tråkigt väder här idag ju,vi hade samma planer som er såg ja, hihi.. blir en tur till IKEA när lillan vaknat!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0