2010-08-28 @ 19:22:52

Sjuka familjen

Här är vi sjuka familjen. Alla utom Rickard är dåliga. Hoppades ju på att Embla skulle slippa, men hon är jättesnuvig och hostar som bara den. Inte alls kul när man är så liten. Jag känner mig väl ungefär så liten och ynklig också, har galet ont i halsen, näsan är tät och jag vill helst gömma mig under täcket i några dagar. Ingen rast och ingen ro med två små.

Rickard lagade jättegod mat, hel kyckling i ugn med äpple och citron. Till det ugnsstekt potatis och morot. Mums! Efter middagen badade jag och Ronja länge och massa, jättemysigt med massa bubblor. Nu har vi tittat bompa, Ronja sover och Embla halvsover här bredvid, så gott hon kan när hon snuvar hela tiden.

Kvällen blir så lugn och stillsam som möjligt. Hoppas att båda barnen sover ordentligt inatt så mamma och pappa får vila lite.

Nu ska jag mumsa choklad och gott med världens finaste karl!

Hoppas ni har en fin kväll och att det inte är lika grått och förkylt som hos oss!

<3

bloglovin

Kommentarer
2010-08-28 @ 20:20:54
Maggan
Usch, stackars er, vi får verkligen hoppas att det är en snabbt övergående förkylning.



Kram på er
2010-08-29 @ 06:03:42
Sverker
förkylning plus nya tänder, då får man vara bråkig :-)

Skönt att ni fick lite egen ro iaf.

Nu på flygplatsen i Seattle i väntan på nattplanet till Washington DC, väskan redan checkad till Copenhagen, hoppas det är hyfsat väder så jag kan fika med Barack på gräsmattan framför Vita huset.

Jaja, jag ska hälsa...
2010-08-29 @ 11:05:48
ja, behöver jag ens säga att morgonpromenaden med teddy blev ovanligt sen idag eftersom jag vägrade gå ut i ösregnet. Som tur var höll det ju inte på så länge, annars hade det blivit synd om teddy !

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0