2010-08-30 @ 20:26:34

Tidig kväll..

Säger faktiskt godnatt nu. Är helt slut i huvudet och kroppen, trots minimal ansträngning.
Rickard och Ronja är hemma, Ronja sover som en stock och Rickard som är lite lullig är rätt trött han med.

Nu hoppas jag bara att Embla tänker sova lite, hon har lite jobbigt i magen och har massa elakt förkylningsslem som ska upp. Men hon har varit vaken i mer än tre timmar så snart borde hon sova.

Imorgon är det dagisstart igen på riktigt och jag vet att Ronja kommer vara överlycklig!

Nu ska jag bara försöka slappna av ordentligt, men har lite svårt för det idag känner jag. Har galen huvudvärk också, vätskebrist och slem tror jag.

Här kommer lite mysbilder på sötnosen från tidigare idag

bloglovin

Kommentarer
2010-08-30 @ 20:47:08
Maggan
Det syns att lillstumpan är lite förkyld. Nappen ser ju för cool ut, täcker nästan halva ansiktet. Kram på er allihopa
2010-08-30 @ 21:05:41
Sverker
bara inte Ronja var lullig!! (lallig får hon gärna vara)

kramar

papp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0