2010-07-28 @ 08:46:42

Distraherad

Vädret tycks göra mig distraherad och jag får inte gjort det jag planerar att göra. Vill bara njuta av vädret och tänker nu att resten får ligga på hyllan. Önskar att jag haft en bättre mobil så möjligheten att blogga där jag befinner mig skulle öka. Under en dag finns det otroligt många tillfällen då jag tänker att; "oh nu skulle jag velat slänga in en bild eller ett litet uppdateringsinlägg". Blir absolut till att leta efter nya mobiler och försöka få till det så jag kan blogga ordentligt.
Idag hoppas vi på stranden efter en för mig sömnlös natt, eller ja, jag fick 1.5 timme. Embla var vaken mellan 00:30 och 03:00 sen vaknade hon igen 04:30 och ville ha mat. Så jag är rätt slut och tyvärr är min kära make omöjlig att hålla vaken mitt i natten. Man väcker honom, börjar prata med honom och förklara vad man behöver hjälp med, och när man sagt en mening, är han redan avdäckad. Lagom kul....
Just nu ser jag mycket fram emot vår tur nästa vecka. Vi åker nämligen ut till österlen, till min mamma och stannar där 5 dagar. Ska bli jättemysigt, om än trångt då de inte bor i världens största hus:P
Ska bli skönt att få dit Ronja som älskar sin mormor och som framförallt älskar mormors hund!
Hoppas bara vädret blir lite fint iaf så vi kan leva utomhus!
Nu börjar resten av dagen.
Förresten, var har alla kommentarer tagit vägen?
bloglovin

Kommentarer
2010-07-28 @ 08:59:29
Mamsen
Ni är sååååå välkomna!!! Tror att mormor längtar efter er oxå ;-)!

Vad beträffar uteblivna kommentarer är det kanske precis så som du skrivit- vi har inga bra mobiler...svårt att kommentera när man ligger på stranden ju...

Kramis
2010-07-28 @ 09:10:39
Sverker
å här finns ju inte så mycket att kommentera eftersom jag är med hela tiden, nästan, inte de vakna nattimmarna förståss:-)

Kanske blir det strandbrynet nedanför Saltör om det inte blåser för mycket. Gräva kanaler o bygga sandslott, nice!
2010-07-28 @ 19:15:01
Maggan
Jag är jätteglad att du bloggar, är inne och tittar minst 2 ggr/dag. Skriver inga kommentarer men gör oftast "gilla" i fb. Det är så skönt och höra vad ni gör och att det går framåt med Embla trots tokiga förkylningar. Jag blir jätteglad för varje bild jag får vi mms också, det värmer. Pe snickrar och målar o står i, det blir skitbra. Han är riktigt händig har han äntligen kommit på, skönt. Då kanske vi kan få till det i skräprummet också så ni kan sova där. Ha det gott och blogga på, jag blir glad varje gång bloggen är uppdaterad. Kram på er alla

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0