2010-07-27 @ 21:31:02

Gokväll

återigen en underbar solnedgång efter en underbar dag. Vi har lekt massa, myst massa, ätit gott och njutit av livet.
När Ronjas sovtid inträffade, tog vi en promenad och Rickard och jag passade på att sätta oss på pizzerian i byn för en lunch i lugn och ro, då båda barnen sov. Vi fick börja prata om en hel del grejor inför hösten. Började planera en kommande namnfest bland annat.
Bilder från dagen får vänta, då jag sitter med pappas dator i hans hus. Om vi blir här väldigt länge, lägger jag upp dagens imorgonbitti.
Hoppas alla har en fin kväll och lika fint väder som vi har. Nu blir det nog inne resten av kvällen då det blir kyligt när solen gått ner...Embla är fortsatt snorig, men jag tycker hon låter lite bättre. Ronja är bara världens finaste just nu och somnade tryggt i min famn efter lite vaggsånger.
bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0