2010-07-30 @ 10:32:46

innedag

Embla och jag har en innedag idag. Min feber gick över 39.3 igår och jag började bli rätt orolig. Under natten har jag börjat få ont i ena bröstet och känner att det legat i kläm ordentligt någon gång senaste tiden. Är jätteöm och har konstaterat mjölkstockning, dock är det andra bröstet nu, inte samma som sist.

Börjat med kåvepenin igen och hoppas på att slippa det här nu, jag är så jäkla less och bitter för att det blir såhär. Vill få njuta av allt den här sommaren och inte ligga inne och må kass.

Skönt att det inte är nåt annat, men lika frustrerande ändå. Ammar som en tok nu, synd bara att mitt lilla troll inte är så jätteglupsk. Vi har börjat få in fasta tider också så är svårt att få henne att amma mer. Men får kanske pumpa lite också så löser det sig. Tycker inte jag har så mycket hårt i bröstet, har mest jätteont.

Nu ska jag bli frisk iaf och sen ska vi ut och fira bröllopsdag med hela familjen på söndag och sen åka till mamma på måndag morgon.

Idag är Ronja 1.5 år och Embla 4 veckor!!!
bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0