2010-07-30 @ 23:07:30

nattinatti

Godnatt på er alla.
Här blev det film på tv istället, "Oss torpeder emellan". Och nu kollar vi Battlestar Galactica.


Ronja sover oroligt så hon hamnar nog i vår säng snart...Embla har stökat och bökat en del, men efter en kaskadkräkning på mamma verkar hon lugnare. Jag är dödstrött och vill bara sova, men har en känsla av att hon vill ha mat snart...

Jag är fundersam över mitt högra bröst. Känns inte som det är stopp nånstans längre. Jag är bara så öm i bröstet att jag knappt kan röra det, det är inte massa mjölk i heller, rätt tomt i nuläget då jag försökt pumpa. Men det är svårt med det bröstet också, för Embla verkar inte gilla att äta från det, hon brukar böka och vill hellre ha det andra. Som jag tidigare skrivit har hon svårt att ta rätt grepp på det högra och jag får därför väldigt ont när hon ska äta därifrån. Men vet inte vad vi kan göra åt det?! Försöker hjälpa henne med greppet men lyckas inte.



Jaja, nu är det sovdags, iaf till lilla fröken vill ha mat!!!
bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0