2010-07-17 @ 15:00:43

Tung dag...

...Har en sån där tung dag där allt känns som det går fel. Det märkliga är, att ingenting egentligen gått fel. Allt går bra och vi har det kanon. Jag har ont på en del ställen i kroppen, och har fruktansvärt mycket hormoner i omlopp så det är väl därför som jag känner mig nere. Är fortfarande i stadiet där jag gråter och skrattar om vartannat. Kan titta på Embla och börja storgråta för att fem minuter senare skratta av lycka. Samma sak när jag tittar på Ronja.

Vi fortsätter att mysa till tusen här i Vejby. Idag har det varit lite smådåligt väder, varmt men molnigt och det regnade i morse. Så vi åkte in till Ängelholm i hopp om att hitta nåt kul att spendera lite pengar på, men inte det inte. Dessutom gaaaalet mycket folk på stan. Blev en räkmacka på Torstens och några festis till Ronja på ica. Verkligen storköparna:P

Stötte på Ebba som beundrade Embla en stund, hon beundrade Ronja också och Ronja sken upp som en sol när hon fick visa sin fina lillasyster för nån!

Nu är det mys och läsning och amning som gäller några timmar, en promenad upp till byn tänkte vi hinna med också.

Läser just nu Martina Haags senaste bok "I en annan del av Bromma". Den är sådär lagom bra, otroligt vardaglig vilket kan vara skönt. Har läst halva boken redan idag så den är ju inte direkt svårtläst.
Tänkte försöka mig på att hitta lite kul läsning för resten av sommaren sen också. Mycket rea på stan...

Nu lite fika tror jag!
bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0