2010-06-28 @ 19:38:21

Avslut!

Äntligen har jag fått ett avslut på senaste året. Det kommer komma fler nu sommar, men nu har det första anlänt och jag glädjer mig!

Fick äntligen mail ifrån den lärare jag haft problem med under litteraturkursen, och han skrev att jag är godkänd på allt och att det nu läggs till i betygssystemet.

Känns helt underbart att äntligen fått detta svar och kunna lägga kursen bakom mig. Det har liksom inte varit som det normalt brukar vara att studera.
Jag har kämpat nåt otroligt och haft väldigt många odds emot mig sista läsåret, och trots detta nu lyckats få godkänt!

Det är verkligen en seger över mig själv!

Firas här hemma med pizza och chips och cola! Onyttigt så det smäller om det.

Har inte kunnat ta mig ur sängen på hela dagen pga högra sidan av bäckenet, som bråkar så otroligt.

Imorgon kommer först svärföräldrarna och ska fixa lite saker här hemma medan jag "tittar på" (får ju inte göra nåt alls typ). Sen vid sjutiden imorgonkväll, kommer mamma!

Har nu verkligen bestämt mig för att klara mig hemma de sista dagarna, om inget oväntat skulle hända. Att mamma kommer är en otrolig lättnad och det glädjer mig väldigt.

Rickard och Ronja har börjat på sista veckan innan semester/sommarlov. Sen ska vi vara tillsammans nästan 2 månader, helt fantastiskt!

Hör ni att jag försöker vara positiv?

Nu undrar jag om Rickard somnat i Ronjas rum. Hon somnade för en halvtimme sen men vaknade till lite, och han har varit där lääänge nu, så kanske har han somnat också.
Jag ska krypa upp i soffan och hoppas på att han vaknar så vi kan mysa lite tillsammans!
bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0