2010-06-28 @ 07:05:59

Fortfarande rådvill...

Jag vet fortfarande inte vad jag ska göra, trodde igår att jag bestämt mig för att stanna hemma tills jag ska in för igångsättningsgrejorna, men jag vet inte om jag kan. Jag har så ont idag och kan knappt komma ur sängen själv, det är nu som när det var som värst innan jag blev inlagd förra gången. Vill klara mig och försöka bita ihop, men jag vet inte om jag kan.

Dagen blir att spendera i sängen och kanske några timmar på balkongen i eftermiddag, om kroppen tillåter.

Fick fina myshejdå hälsningar från Trollet innan hon gick till dagis idag. Är så lycklig att se hur glad hon blir när hon ska dit. Hon verkar ha sovit väldigt bra inatt också så hon är nog utsövd och redo för lek idag.

Nu ska jag äta lite frukost och ta tabletter, så får vi se om jag blir människa alls idag!
bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0