2010-06-25 @ 17:22:43

Glad midsommar!!!

Glad midsommar till er alla! Vi har en lugn dag i Karlskoga. Har varit iväg och tittat på dans och sång vid en hytta här, annars håller vi oss hemma hos svärföräldrarna. Ronja lever loppan och är jättepigg och go. Hon får äta massa gott och njuter verkligen av all uppmärksamhet!

Jag själv har otroligt ont och önskar egentligen att jag fick ligga till sängs i några dagar nu, känns som jag behöver lite mer energi än jag har. Är totalt utmattad efter för många nätter utan sömn och med för mycket smärta. Har jättesvårt att sluta tänka på allt med igångsättningen, det liksom snurrar i huvudet och jag blir frustrerad över att inte kunna göra något som helst åt det. Vill veta hur de tänker gå till väga, men det vet jag ju inte förrän de kollat mig. Vill veta hur lång tid det kommer ta och om jag måste vara på sjukhuset hela tiden. Vill såklart veta vem det är som gömmer sig i min mage. Känns oerhört frustrerande att ha ett datum för att de ska försöka få igång det hela, men ändå inte kunna förbereda sig på nåt alls.

Börjar märka på Rickard att han är nervös också, han går in i sin egna bubbla och är svår att nå. Har bett honom om några saker som vi måste få fixat innan barnet kommer, så han har sagt att vi ska försöka fixa på söndag, får se om det håller. Känns som vi kommer börja bråka om småsaker, om inte saker som sagts hålls.

Jag har tagit bilder på balkongen och även på min mage. Men något verkar vara fel på min inloggning på den här datorn och den låter mig inte lägga in bilderna, så de kommer nu istället!







Magbilden är nu från igår 37+0 var jag i då, alltså ingång till 38:e veckan!!!
Den blev lite konstig eftersom jag tog den på mig själv, ska försöka be Rickard att ta bättre snart!

Ha en fin midsommar allihop och njut av att vi för en gångs skull har fint väder i nästan hela landet!!!
bloglovin

Kommentarer
2010-06-27 @ 22:07:29
Louise
oooooh va stor mage! och vilken fin balkong ni har! det doftar indiska över det mesta;) hihi



Kramar Louise!!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0