2010-06-17 @ 09:51:53

Mår bra...

Ja, just nu mår jag verkligen bra. Trots att jag har svinont och fortfarande hostar som en tok, känner jag lugn och lycka i hela kroppen.
Sent igårkväll anlände mamma och nu är vi alltså tillsammans alla tre, Mamma, Tilde och jag!
Det är inte speciellt ofta som vi kan umgås bara vi tre. Nu blir det ju lite speciellt eftersom jag har svårt att göra en hel del saker, men vi försöker anpassa oss. Tror att jag trots smärtor kommer må så bra i själen av att ha dem båda här så att det på något sätt kvittar med smärtan.

Planen för dagen är att njuta av vädret! Vi ska försöka käka lunch på uteservering. Det är ju nåt jag aldrig kan göra när jag är själv eftersom jag inte kan ta mig dit i nuläget. Sen ska vi handla lite saker och göra lite ärenden.
Klockan 3 ska jag vara på sjukhuset för järndropp och den vilan jag får där behövs nog vid det laget. Sen kommer jag ha så ont så det blir att ligga ner hela kvällen. Men som sagt, för en gångsskull känns det värt det!

Nu tänkte jag försöka väcka min lilla sömntuta till syster, så vi kan börja dagen. Mamma och jag har varit vakna sen Rickard och Ronja vaknade imorse, så vi är i full gång!!

Ha en underbar dag i solen!
bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0