2010-06-28 @ 21:50:03

Nerbäddad

Eller nerbäddad kanske man inte ska säga, då jag känner mig som ett stekt ägg, eller iaf lika varmt som ett.
Ligger nu i sängen och myser.

Ronja fick vi ta upp efter en stund och så fick hon ligga hos mig i soffan och mysa, somnade efter 45 minuter. Tror hon börjar känna av att nåt är på gång och att både Rickard och jag är lite smånervösa och oroliga i kroppen, inte så konstigt ju!

Vädret är så underbart och jag önskar att man kunde suttit på balkongen länge nu och spelat spel eller nåt sånt, tyvärr har min kära make inte riktigt samma passion för sådant som jag och han sitter och spelar dataspel. Får bli när mamma kommer istället:P

Längtar efter långa sommarkvällar i vejby, sittandes på altanen, blickandes ut över havet och solnedgången. Finns inget vackrare!!!

Pappas kommentar på ett tidigare inlägg gjorde mig glad, att jordgubbarna precis börjat där nere och att vi kanske hinner mer en skörd eller två när vi kommer. Detta får mig att längta ännu mer, det är inte vilka jordgubbar som helst nämligen, har en mycket egen smak. Alla som ätit dem vet säkert vad jag menar?!

Nu ska jag titta lite på tv innan sömnen kommer och tar mig. Är glad om jag får sova ett par timmar per natt nu, så det gäller att passa på!

Sov så gott alla söta!
bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0