2010-06-29 @ 07:24:44

På gång?

Långsamt tror jag att min kropp nu ställer in sig på förlossning. Hade värkar från helvetet inatt, och på det kom en del andra tecken på att något iaf händer i kroppen.
Det är svårt att inte stirra sig blind på småsaker. Längtar så jag blir galen. Rickard är likadan. Vi vill ju bara få vår lilla i famnen nu.

Vill känna doften av liten bebis. Tror inte många kan säga emot om jag säger att doften av bebis är den bästa som finns?!

Ronja kom glatt uppskuttande strax efter 6 imorse. Hon har blivit sååå duktig på pussel. Är stensäker och lägger pussel på pussel, så kul att se hur hon tänker och funderar. Verkligen en sak att satsa på med henne eftersom hon älskar det!

Nu är Ronja på dagis och Rickard på jobb. Tydligen rekordvarmt ute idag och här ligger jag i sängen. Men måste sova idag och samla kraft. Om några timmar kommer svärföräldrarna också, men har lovat att ta det lugnt idag och inte göra nåt.

Vill ut och njuta av solen men det är nog att glömma idag...

Ikväll kommer mamma!!!
bloglovin

Kommentarer
2010-06-29 @ 08:45:12
Sara
Aah! Tänker på er :)
2010-06-30 @ 16:07:17
Vad spännande!! Åh, vad de där sista pirrande dagarna var häftiga egentligen. När man VET att man snart ska få möta sitt pyre, och fortfarande inte har en aning om hur allt kommer gå ;)

kramar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0