2010-06-27 @ 20:01:42

Tål att tänkas på...

Ja just nu tål det att tänkas på, ifall jag ska ringa sjukhuset och bli inlagd igen, fram till förlossningen, eller om jag ska bita ihop här hemma.
Är tillbaka på stadiet där Rickard näst intill får bära mig till toaletten, och jag känner mig så slut i kroppen att jag knappt orkar andas.

Trots detta har jag hållt igång idag, för jag orkar inte med att bara ligga längre. Fick planterat om fina blommor och plantor på balkongen så nu börjar det likna nåt!
Vi har städat massa i sovrummet så nu kan man ta emot en liten bebis här utan problem.

Det blev Thaimat till middag, som Rickard och Trollet åkte och hämtade efter en lång stund på lekplatsen.

När de var ute och lekte fixade jag på balkongen och det var så mysigt att kunna se dem utanför och vinka till dem när jag ville. Ronja var så glad att hon kunde se mig och tyckte det var en riktig höjdare.

När jag planterat och fixat färdigt, satte jag mig i bikini i en korgstol och bara njöt av vädret, iskall ramlösa och en korsordstidning.
Hann få en hel del färg på den halvtimmen jag satt där, så jag hoppas jag kan sitta en sväng imorgon också, känns alltid skönt att få lite extra färg, man blir liksom piggare och gladare.


Ronja sover nu sen en timme tillbaka och Rickard och jag har betalt en del räkningar. Tråkigt men ett måste!

Nu ligger jag i sängen och blir här resten av kvällen eftersom jag inte kan resa mig själv.


en solmosig och nöjd Ronja som idag varit glad och go exakt hela dagen!!!
bloglovin

Kommentarer
2010-06-28 @ 06:17:32
Maggan
Jag hoppas verkligen att det lugnat sig lite till idag. Kram

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0