2010-03-25 @ 10:43:43

kort uppdatering!

Nyss ringde dom från sjukgymnasten! Verkar vara änglar där nere! Dom hade fått en avbokning och gjorde så jag fick komma klockan 1 idag istället för om en vecka!!! Guld eller vad?
Så nu får jag se hur jag kan underhålla mig en timme i stan näst intill handikappad, men kanske kan käka lunch nånstans i närheten och sen sakta sakta sakta gå till sjukgymnasten....Sen har jag ju kryckor när jag ska ta mig hem så det blir lättare iaf!
Nu väntar jag bara på att Rickard kommer och hämtar upp mig, hjälper mig på med strumpor och skor och sen ska vi mot bvc, ska hämta upp trollet först såklart!
bloglovin

Kommentarer
2010-03-25 @ 13:16:46
Amanda
Hoppas verkligen det går bra hos sjukgymnasten!



Jag är en av de som kollar din blogg emellanåt men nu har den fått bokmärke så kommer följa den. Behöver du någonsin hjälp med något så finns jag, du har mitt nummer nu ;)



Kram till dig Rickard och Ronja

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0