2010-03-25 @ 19:02:44

tillbaks hemma i sängen!!!

Det blev en lång dag och det var inte lönt för mig att åka hem innan vi skulle vidare till bilhandlaren, så satte mig först på coffehouse by george, mitt favoritställe i stan, sen när jag varit hos sjukgymnasten satte jag mig en sväng på waynes!!

På bvc gick det fint, Ronjas huvud har börjat växa ikapp och vi känner oss lättade. Verkade vara en bra bvc-avdelning, väldigt stor om man jämför med den på kronoparken. Kommer nog trivas där tror vi.

Hos sjukgymnasten fick jag en tens-apparat som jag kan låna en månad, och så fick jag ett par kryckor. Känns som en lättnad och jag hoppas det hjälper ordentligt nu. Fick även en länk till en bättre gördel än den jag har haft, den kostar en hel del men kan vara värt det!!!

Sen till dagens stora händelse...Vi har köpt bil! ÄNTLIGEN är vi ägare till en egen bil. Det känns så skönt att veta att vi kan bestämma själva om vi vill åka nånstans och när och var och hur! direkt efter bilköpet åkte vi till barnenshus som nu har en kampanj på bilbarnstolar, och så köpte vi en riktigt bra och fin till Ronja som hon kan ha tills hon är 5-6 år...
Fick även ta mig en titt på babybay, den sängen vi vill ha till lilltrollet i magen. Hoppas verkligen vi kan få köpt en sån, vore det bästa någonsin!

Väl hemma klockade min kropp ihop och jag bröt ihop på golvet, så nu ligger jag i sängen och stannar här resten av kvällen. Ronja ska strax sova och sen ska jag mysa med min fantastiske man!

Måste bara skryta om att jag faktiskt har den bästa och finaste mannen i världen, han gör mig så lycklig och jag älskar honom så högt! Kan inte tänka mig en dag utan honom!!!
bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0