2010-05-04 @ 12:09:14

Barnvagn!

Vi måste ju köpa en syskonvagn till ungarna, nu när dom blir två och Ronja inte är tillräckligt stor för att gå överallt.
Vi pendlar mellan babytravel och carena double swing. Nu har jag hittat en av varje på blocket till galet bra pris, men vet inte om vi kan lägga ut pengar just nu, vi har ju sett det som ett långvägssparande, samt lite insamling från nära och kära (istället för kläder som inte hinns användas)
Tyvärr verkar vi inte vara framme vid målet att kunna köpa vagnen än, men så bra priser som dom här jag hittat nu har. Jaja, blir till att gå igenom ekonomin tusen gånger om i eftermiddag och ikväll...

Nu sitter jag och väntar på att min fiskgratäng i ugnen ska bli klar så jag kan få mat, är jättehungrig. Har sovit bort hela morgonen och förmiddagen, så nu vill jag ha mat och sen komma igång med pluggandet. Vill helst att magen ska sluta göra ont också, den är dum och jag blir trött på att vara grinig och inte kunna göra vad jag vill.
bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0