2010-05-06 @ 06:51:32

Fem....

Tyckte Ronja det var dags att vakna. Rickard hämtade upp henne till oss, där jag tog över och han somnade om.
Megalek och barnprogram i sängen en timme, sen byttes vi av igen. Dock låg jag inte kvar i sängen som jag brukar, utan gick upp och gav Ronja medicin (som hon älskar), klädde på henne och fixade så allt skulle gå så smidigt som möjligt idag, då jag såg att min kära man var fruktansvärt trött idag. Kan detta bero på för mycket sömn? Vi har inte blivit väckta någon gång inatt nämligen och när man är van vid det fungerar liksom dagsrytmen helt okej, eftersom man är så van vid det. Det är då om man blir väckt 1-2 gånger, inte halva/hela natten som det är ibland.
Kan avundas Rickard ibland, han har möjligheten att somna om till vad som helst. Bara han vet att jag är i närheten så sover han igenom vilken vaknatt som helst med Ronja. Är han däremot ensam med henne, vet jag att han vaknar och försöker hålla sig vaken med henne, även om han har otroligt svårt för det. Får se hur det blir med två stycken?!

Blev klar med Shakespeare igår, så otroligt skönt. Nu är det bara att blicka framåt och ta tag i uppgiften som ska vara inne 24:e maj. Idag ska jag dock inte plugga, möjligtvis läsa lite...Måste tvätta idag. Ronja ska ju vara hos farmor i helgen och behöver lite rena bra kläder med sig. Har en känsla av att Rickard har slut på strumpo också:P

Hittade en vagn igår på blocket, som jag svarade på, den finns här i närheten av Karlstad. Imorgon ska vi ut och kolla på den, håll tummarna, den verkar nämligen jättebra, och är bara ett år gammal. Lite dyrare än många av de andra vi kollat på, men fortfarande ett bra pris, och med tillbehören kan jag mycket väl tänka mig att betala den summan.

Nu blir det frukostmackor och juice!!!
bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0