2010-05-27 @ 11:52:50

Inläggning!

Nu är jag hemkommen efter ett märkligt möte på specmvc.
Först fanns det inte ens på tal att jag nånsin skulle bli inlagd, men tillslut, efter rådgivning och prat med olika läkare, kom den jag pratade med fram till att jag blir inlagd några dagar nu först för att se om vi kan få smärtlindringen att funka, går inte detta framåt som dom vill, blir jag kvar längre. Sen kanske det blir i perioder senare.

Blev också klart att vi inte ska dra ut på graviditeten mer än nödvändigt och jag blir igångsatt när barnet är tillräckligt stort.

Känns jättetungt detta och jag bara gråter och gråter. Men vet att det är bra att jag får komma in och få hjälp. Rickard är hemma resten av dagen och hjälper mig, ska vara på avdelningen klockan 15:00. Vet inte hur det funkar där, men hoppas kunna ha med mig datorn för lite underhållningssyften om inte annat. Kul att ligga där i två dagar och stirra in i väggen....

Ska försöka komma underfund med vad som händer också, känner mig inte riktigt med på noterna, då allt hände väldigt snabbt.
bloglovin

Kommentarer
2010-05-27 @ 12:13:39
Wictor
Vet exact hur det är med att stirra in i de väggarna där... Det är väldigt tråkigt! Katta gjorde detta i 3 dagar innan Liwia kom ut.. Fanns visserligen TV, men ta med datorn.. Kan kanske roa mera i den mån det går.. FÖRSÖK hitta på andra nöjen med... Det kan jag lova att det är minst lika viktigt... För gud vad tråkigt hon verkade ha där annars.



Hoppas även att igångsättningen fungerar sen... Det blir annars ligga där med och vänta.... Det är lika jobbigt..

Men jag kan tänka mig hur jobbigt du har.. Så ge inte upp hoppet med att du har det jobbigt.. Finns flera som har lika jobbigt=)..




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0