2010-05-07 @ 12:39:45

Kladdkaka!

Slängde ihop en här hemma trots alt. Tyvärr blev den inte som jag ville utan faktiskt för kladdig. Prövade ett nytt recept, men skulle nog hållt mig till mitt gamla. nu sitter jag i sängen med en latte, lite överväldigad över den kladdiga kakan. Fick iaf i mig lite lunch innan.

Kan inte sluta tänka på Ronja, oh vad jag saknar henne redan, vill bara ha henne här och gosa. Hon var riktigt mysig inatt och ville bara vara nära mamma.

Jag är djupt imponerad över att nattningen blivit så bra, hela veckan har det verkligen gått utan problem och jag hoppas att det går lika bra trots att hon är borta ett par dagar nu.

Pratade med min älskade make för en stund sen och vi ska försöka hitta på nåt riktigt gott att äta ikväll, är grymt sugen på nåt gott kött med god potatis och sås och massa härliga vårgrönsaker till. En god efterrätt i form av fruktsallad. Mmm Hoppas vi hittar nåt i affären, inte alltid det blir som man hoppats ju.
En liten del av mig skulle vilja åka upp till bunkern ikväll och käka, bara säga hej till folk och känna av stämningen, kanske nåt man kunde få med Rickard på iofs.

Det blir iaf chips och popcorn ikväll och allt därtill, ska passa på att småäta hela tiden, det kan man ju inte när trollet är hemma. Då vill hon smaka och där går mammas gräns.
bloglovin

Kommentarer
När är bebis beräknad att komma ? :)
2010-05-07 @ 13:16:57
bebisen är beräknad 14:e juli enligt rul

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0