2010-05-17 @ 20:23:44

Långdusch!!!

Tog mig en riktigt lång härligt dusch innan när Rickard och Ronja satt och lekte. Kände att jag behövde det efter matlagning och massa dumt plugg. Till min stora lycka klarade jag av att raka benen själv, även om det blev lite hipp som happ. Lyckades hitta någon märklig ställning som det faktiskt fungerade i!

Ronja är fortsatt galet mammig, framförallt när det gäller nattning. Idag var vi inne båda två hos henne och det gick inte alls. Så fort jag gick fram till sängen själv och pratade lite med henne, så började hon bli lite samarbetsvillig. Så hon somnade i famnen idag igen. Dock tog det lång tid idag och jag tror vi var klara fem i åtta, då hade vi hållt på sen strax efter sju.
Som ni då kan räkna ut är min rygg inte så glad nu, sammandragningarna är värre än de brukar också så jag får nog bli i sängen resten av kvällen och be Rickard serva mig om det är nåt. Problemet blir ju toa-besök men Rickard brukar nästintill få bära mig in dit när jag har såna här kvällar.

Jag längtar så mycket efter Lundaresan. Har nu börjat få lite planer där nere, förutom massa karnevalande och familj. På fredag ska vi träffa Olof för lunch, kanske att man kan få dit nån mer? nån som vill så säg till! Lördag verkar bli familjedag då mamma kommer till stan och på söndag ska vi äta frukost med Lollo! Får se hur många fler man kan försöka träffa, svårt då vi inte riktigt kan umgås på kvällarna eftersom Ronja sover. I vanliga fall har vi inget emot att vara igång trots detta, men jag tror att det den här gången räcker med intryck som det är och att hon behöver sova på ett ställe när det väl är dags.

Det första jag ska göra när vi kommer ner, är att köpa en kebabrulle. Längtar och drömmer om smaken, mums!!!

Nu ska jag titta på intervjun med Kronprinsesan och Daniel, värst vad jag blivit folklig, nån som kan förklara varför?
bloglovin

Kommentarer
2010-05-17 @ 21:28:51
Jo han är toppen, men att måla naglarna hade jag tjatat om i några dagar kan jag lova. :)

Men fint blev det!

/clara

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0