2010-05-04 @ 19:26:04

Skumtroll

Sista dagarna har vi invigt Ronja i badskummets värld. Hon fullkomligt älskar det och vill helst ha skum ända upp över öronen. En del slinker ner i magen, men det är svårt att undvika.


Här har vi idag ätit korv och makaroner, vilken gourmetmåltid?!
Sen var det en trött tjej som satt i mitt knä sen hon badat tills sovdags. Bolibompa var riktigt poppis idag och hon var för trött för att leka som hon brukar.
Nu har hon ju inte varit på dagis på rätt många dagar, så inte konstigt om hon är lite extra trött idag.
Läggningen var lika lätt som igår, gick nästan snabbare idag, med samma taktik som igår.

Tyvärr har den ena av vagnarna jag hittade, blivit såld. Den gick nog väldigt snabbt till mitt förtret. Får leta vidare.
Kollade nyss var paketet med kläder från H&M är nånstans och det ligger sorterat i Örebro, så förmodligen får man hämta det imorgon, yey!!! Jag måste nästan försöka locka med någon in till stan imorgon, eller så får jag gå själv. Har ett otroligt sug efter pecannötspaj på ChbG.
Har dock en underbar man som visste om mitt gottesug och kom hem med en magnumglass till mig! Aldrig fel.

Ikväll ska jag försöka hålla mig från gottis, möjligtvis blir det något lite matigare senare ikväll men vi får se. Har inte så mycket som känns lockande hemma heller, en riktigt god sallad vore inte fel.

Imorgon tänkte jag marinera kycklingfiléer och göra nåt smaskigt, nån som har några tips? Funderar på att göra kycklingen i ugn och nån god röra till, eller så....

bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0