2010-10-07 @ 07:59:24

blåsigt och regnigt

Usch för vädret idag. Det är så trist. Man ser inte långt utanför fönstret för alla regnmoln. Här i huet är vi alla lite snuviga idag, antar att det är hösten som gör sitt.

Skulle egentligen över till Erica idag men det är en bra promenad och jag vill inte gå så mycket i regnvädret med Embla om hon nu är lite krasslig. Så vi bestämde att vi ses på stan istället, kan ju ta bussen in! Dessutom är det en present som ska införskaffas.

Efter jag hämtat Ronja idag, ska vi över till C&C och ungarna, på tårta och lek. Blir en bra eftermiddag, kanske blir hämtmat ikväll, vem vet?!

Igår hade Embla jättemycket kolik, men när hon väl lugnat sig, strax innan nio, somnade hon och sov sen till tre inatt. med några små napptapp och sådär. Rickard skulle sitta och spela lite på datorn så han satt kvar i vardagsrummet med henne rätt länge så att jag kunde få sova lite extra. Efter ett tag vaknade jag, och undrade var han var och vad klockan var, ingen koll...Såg inte honom sitta i soffan heller, så gick ut, tänkte att han kanske var inne hos Ronja och att han somnat där. Problemet var att där var tända ljus i vardagsrummet så blev lite nervös.
Fann honom sovandes i soffan med lurarna på öronen....Ibland är det bra att man är lättväckt. Tänk om jag inte vaknat och han verkligen sovit där ute, tänk på alla tända ljus...Usch. Efter att Embla ätit vid tre, var hon jätteorolig och ville inte somna om, så vi låg och myste och hon snörvlade resten av natten.

Ronja verkar vara på helt fel sida idag, ingen har lust att hyra en 20 månaders med extrem trots och jättehumör?!

Tack för all fin respons på gårdagens inlägg!
bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0