2010-10-04 @ 20:12:17

Kvällen kommer...

Nu börjar lugnet infinna sig här. Har varit en lång dag och vi är alla trötta.

Förbereder oss nu inför morgondagen då det står Tingsrätten på schemat. Rickard ska dit och jag tar barnen. Inga ingående detaljer nu, kommer isåfall senare.

För övrigt funderar jag på vad jag ska hitta på med barnen på förmiddagen. Öppna förskolan lockar, men då måste man sticka dit rätt tidigt och det vore rätt skönt med en lång soft morgon hemma med barnen innan vi hittar på nåt. Har någon lust att göra nåt med oss på förmiddagen, eller vid 12/13 för del delen hör gärna av er.


Hittade lite gamla bilder på min mobil innan idag som jag la in på datorn


Ronja 12 timmar gammal


Embla 13 timmar gammal

Lika?

Kommer nog ett inlägg till ikväll. Följer mig med?
bloglovin

Kommentarer
2010-10-05 @ 21:22:46
Dom var väldigt lika :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0