2010-10-08 @ 19:17:31

Kvällsstök och klädstök

Nu sänker sig kvällen över oss, äntligen!!!! Fick lite vila i eftermiddags när Rickard kom hem. Han tog båda ungarna och gick och handlade. Försöker träna på att vara ifrån Embla, den här gången i en timme(!) Galet för mig att vara ifrån henne så länge, men jag fick mig en liten tupplur och det var det bästa på väldigt länge.

Ställde mig sen i köket och drog igång maten. Nötfärsbiffar med fetaost i gräddsås och pasta till. Musikalen Hair strömmade ur datahögtalaren och Ronja och jag dansade loss till tusen.

Imorgon ska vi på dop i Karlskoga, något vi vetat ett par veckor men jag kom inte på förrän nu ikväll, att vi inte tänkt på några kläder...Illa, så det blir att stryka och fixa ikväll. Har även lite småångest över att ha ungarna med i kyrkan. Nåt nytt ju!! Hoppas bara att dom är lugna och inte stojjar runt!

Nu blir det lite småstäd och fredagsmys innan vi tar tag i kläderna!


Embla är fortfarande gladare i handen och fingrarna än nappen, men något måste alltid vara i munnen, annars går det inte!
bloglovin

Kommentarer
2010-10-08 @ 19:59:11
Gud vad den maten lät god! Skönt att du fick vara hemma själv en stund, det är viktigt att få vara det ibland och samla lite ny energi :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0