2010-10-15 @ 08:26:17

man får passa på

Ja, jag passar på att ta lite datatid när ungarna har fullt upp med annat. Embla rullar runt på golvet, ligger en meter ifrån där jag la henne från början. Hon rullar runt och pratar och skrattar och myser. Ronja leker med sina grejor på golvet bredvid, just nu försöker hon få sin stooora kanin att sitta i fönsterkarmen, samtidigt tror jag hon håller på med nåt i blöjan, tror hon vill gå på pottan snart..

Natten var återigen sömnlös så där finns verkligen inget nytt att berätta. Rickard fick sova länge i vår säng, Ronja kom inte förrän halv fyra, vilket för henne är väldigt länge eftersom hon oftast kommer vid tolv.

Ronja och jag har delat på en skål youghurt, det är det enda som passar och bara när vi äter tillsammans. Hon slängde iofs i sig några ostrullar innan.

Matilda åkte från Norrköping för en timme sen så om allt går bra på vägen borde hon dyka upp om ett par timmar, vi längtar här!!!!

Inset att Ronja nog fått en grej om bakfoten. Vi säger ju till henne att hon ska vara försiktig med Embla, tyvärr har hon nog börjat tolka det som att hon ska vara rädd för Embla för just nu vågar hon sig inte i närheten, hon springer till mig och säger faaaarlig faaarlig istället.

Nu är det pottadags, återkommer om ett par timmar!
bloglovin

Kommentarer
2010-10-15 @ 09:11:50
Mats
det låter ju dundermysigt ^^ Måste komma och hälsa på snart! :). Haha Ronja är så härlig ^^
2010-10-15 @ 12:33:21
Nej, hon klarade sig ifrån det. Jag förstår inte hur ni orkar. Jävligt starkt av er tycker jag
2010-10-15 @ 13:31:40
Maggan
Ha,ha, ja lillasyster kanse är "sarlig". Det var Christinas lillebror rätt ofta de första åren. Ronjas pappa alltså. Kram

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0