2010-10-01 @ 19:32:18

Maxmat och kväll

Här kände vi för att vara lata och köpte mat från max. Riktigt gott och riktigt längesen vi åt mat därifrån, så det var väl värt! Vi har mys massa med lillflickan som nu är på väg att somna. Får se hur länge det håller dock, brukar ju inte funka såå bra på kvällarna. Tänkte röja vardagsrumsbordet och tända massa ljus, sen sitta uppkrupna i soffan med chips och cola och bara mysa.

Jag har precis börjat inse, att jag börjat tappa hår... När man ammar, sägs det att man tappar jääättemycket hår. Hittills har jag klarat mig och bara tappat en del när jag duschat, men nu idag känns det som en hel del faller av. Med Ronja tappade jag egentligen mest när jag slutade amma. Och oj vad det föll av, stora tussar i duschen och i handen. Fick rensa avloppet vääldigt ofta. Sen blev det så otroligt fult efteråt eftersom det började växa tillbaka och jag hade en kort stubb samtidigt som jag hade långt hår. Blev ju så i slutändan att jag snaggade mig. Det var ett galet bra beslut eftersom håret efter det mått jättebra. Det fick börja om på nytt och dessutom har det ändrat färg en del. Har blivit betydligt mycket mörkare nu, mörkare än jag nånsin haft innan. Många undrar om jag färgat, men nejnej!

Nu kommer min älskade och säger att Embla nog somnat, så nu blir det förhoppningsvis lite egentid. Tänk om man orkade hitta på nåt då...Känns dock överskattat ikväll!

Ha en mysig fredagkväll nu vänner!
bloglovin

Kommentarer
2010-10-01 @ 21:02:05
Ja,fredasmys är veckans höjdpunkt:) Förstår att det känns lite konstigt utan stora tjejen hemma, hoppas ni får en fin helg iaf!! Här väntas besök i dagarna två:) Kram kram

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0