2010-10-17 @ 12:11:44

Söndag at our place

Vi har myssöndag här hos oss idag. Nu sover Ronja efter lek och mys och lunch, Rickard försöker få en till liten att sova också och jag sitter här i soffan med en kopp kaffe som jag värmt två gånger redan...

Fick lite fina stunder fångade på bild innan


Ronja spexar runt till Oskar Linnros

vi fick en mysig lekstund alla fyra på Govlet, Ronja tyckte att Embla skulle sova sova sova...Hennes sätt att visa att hon själv är rätt trött..


Ronja lägger "täcket" på Embla som då ska sova...

Rickard och Ronja tog sig in i sängen och skulle sova, då passade Embla och jag på att leka lite extra och mysa på golvet. Hon är sjukt duktig på att rulla runt nu och har fötterna i händerna nästan hela tiden, man verkligen ser hur hon utvecklas mer varje dag, helt otroligt vad vackert det är!


upptäcker världen för fullt...

Nu sover båda barnen och jag tänkte försöka ge mig på bloggdesignen lite, ingen aning om hur det blir så håll tummarna och ge mig gärna tips!
bloglovin

Kommentarer
2010-10-17 @ 14:53:38
Mamsen
Såna härliga bilder ni har tagit i helgen!! ! Blir alldeles varm och lycklig när jag ser hur gott ni har det- trots kolik och andra tråkigheter. Hälsa Matilda o vovven...

Apropå bloggen är mitt tips att iaf ljusa upp den lite. Jag som börjar bli gammal har faktiskt svårt med den svarta bakgrunden...:-) !

Men det är DIN blogg- inte min hihi... Kramis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0