2010-10-06 @ 15:00:17

stressa ner....

Försöker stressa ner här hemma. Svårt då det händer nåt hela tiden så man måste upp och fixa.
Fikan på stan var jättemysig och det var verkligen kul att träffa både Sofia och Vera. Märkligt när man har haft kontakt via bloggar och facebook, så man vet en del om varadnra men aldrig har setts! Det får vi göra om hoppas jag.

Blev lite småinköp också, strumpor till ronja och vantar till henne. Lite klämmor till mig, nya fina cupcakeformar och ett par blockljus.

Fick hem någon annans barn idag känns det som. Ronja är tvär och sur och beter sig inte alls speciellt roligt idag så har verkligen ingen lust att leka med henne.

Embla sov nästan hela tiden på stan, var vaken första timmen och lekte och pratade och åt lite sen tvärsomnade hon.

Funderar på vad man ska laga för mat. Något med köttfärs och fetaost, antingen en paj, men det tar ju en stund, eller så gör jag biffar med fetaost. Nån som har nåt kul recept?

Har bestämt med dagis att vi ska ha lite nya tider för Ronja. I måndags var hon ju där 9-16 och det var kanon. Tyvärr kan man ju inte ha henne där de tiderna alla dagar, men iaf en dag i veckan ska hon få gå heldag. Sen lämnar jag henne halvtio onsdag och torsdag och hämtar halv två istället. Känns bra och kan vara kul att pröva iaf. Skulle dessutom betyda att det kan funka med babysimmet...



två små på väg till dagis imorse. Så fina ihop, även om bilden blev dålig!!!
bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0