2010-09-26 @ 11:33:31

Att sätta sig ner fem minuter...

...Kan ibland vara det bästa som finns.

Rickard och Ronja gick ut på lekplatsen, och tog med sig en massa skräp på vägen. Embla somnade lite och jag passade på att dammsuga hela lägenheten, utom sovrummen, för så långt hann jag inte innan Embla vaknade igen. Sen kom Rickard och Ronja tillbaka, Ronja är verkligen trött idag, men inte så konstitg när hon inte sover på nätterna. Gav henne lunch (havregröt med äpple och mjölk) och kom samtidigt på att jag själv inte ätit frukost än, så nu är Rickard i Ronjas rum och försöker få henne att sova, Embla jobbar i babygymmet, snurrar mellan mage och rygg, såå charmigt, och jag sitter i nystädade soffan med en latte och en stor skål med turkisk youghurt och min egna müsli. Bara fem minuter, är allt jag begär.

Har ställt in allt med Hasse idag eftersom jag inte vill riskera att bli grinig och irriterad när han är här, blir ofta riktigt bitchig när jag är trött. Tänkte istället få lite mer städat idag och kanske gjort lite ny müsli då jag snart ätit upp min gamla. Mumsigt är det ju iaf!

När jag är på sånt humör som jag är idag, brukar städning vara bästa boten, det och onyttigheter. Får väl se vad det blir till middag ikväll, men inte nåt för avancerat.
bloglovin

Kommentarer
2010-09-26 @ 17:49:16
jag älskar oxå lindex och köper allt som inte "nätshoppas" där ! bra kvalitet och bra priser. Dessutom ha de så himla mycke fint :)
2010-09-26 @ 19:34:07
jag har ganska fullt upp i början av veckan med babysim, föräldra grupp och annat, men tors eller fred ?
2010-09-26 @ 19:34:52
jag har ganska fullt upp i början av veckan med babysim, föräldra grupp och annat, men tors eller fred ?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0