2010-09-12 @ 20:42:36

Avslutande söndag...

Avslutar dagen med ett blogginlägg till. Idag har vi, tvättat, varit på promenad till stan och handlat lite plock. Sen fick jag ett bakryck och drog ihop ett par bröd till frukost, sen var jag lite rastlös så det blir både chokladbollar och chokladmuffins. Tänkte att det är ju ändå födelsedag imorgon och då får man ju ha lite gott.

Sen har vi bara myst. Rickard gjorde mumsig kyckling i ugn och vi njöt allihop.

Nu har vi en megagnällig Embla som nog inte riktigt vet vad hon vill. Allt blir liksom fel och då blir hon den ynkligaste bebisen i världshistorien!

Imorgon hoppas jag på besök från Matilda, men innan dess tänkte jag lämna på dagis och sen åka en sväng till sjukhuset och besöka E och K.

Eftersom Rickard fyller år blir det nog lite gott till middag så ska köpa hem nån flaska gott vin också!

Nu tar vi kväll här på Orrholmen!
bloglovin

Kommentarer
2010-09-12 @ 21:54:05
Sverker
Ja, se nu till att det blir riktigt gott vin! Hoppas du bestämmer innan vad ni ska äta till. Fast det kunde ju vara ett rätt bra sätt att resonera precis tvärtom, och vända på det hela...komma till Ica och säga vad passar bra till ....vinet!? HaHa! Ha nu en god natt, ligg inte och vänta på att du ska stiga upp först så att du inte får sova!

Kram fina!
2010-09-13 @ 20:20:39
Du är så snäll! Tack för dina varma ord! Kramar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0