2010-09-13 @ 20:33:32

Bildblogg

Idag har jag en liten ledsen kolikbebis på bröstet så jag låter dagen summeras i bilder.









Vi har haft en jättefin dag. Embla och jag var på sjukhuset och tittade på en underbart söt bebis och höll en sliten mamma sällskap, sen gick vi till stan och shoppade lite mat, vin, barnkläder och lite present till pappa. Sen har vi myst resten av dagen.

Jag lagade mumsig mat till födelsedagsgrisen, har röjt en del i kök, tvättat och sorterat ett enormt berg med tvätt. Embla har skrikit i två timmar nu, så vi hoppas att hon lugnar sig stackarn. Ligger på mitt bröst och börjar somna in, genomsvettig och orolig. Tappar nappen hela tiden så då vaknar hon :/

Hoppas ni har en fin dag. Vi tar kväll och hoppas på en fin dag imorgon också.
Är det någon som vill följa med till Öppna förskolan på herrhagen? Vi tänkte vara där hela förmiddagen!!
bloglovin

Kommentarer
2010-09-13 @ 21:24:37
Sverker
Åh så gott och vackert det ser ut (maten alltså :-)

Hoppas ni får en lugn och fin natt

Pappi
2010-09-13 @ 21:30:57
Maggan
Maten ser jättegod ut. Födelsedagsbarnet ser lite slitet ut, de andra är då något piggare. ;^)



Maggan
2010-09-14 @ 07:53:47
neej, typiskt! vi är upptagna idag:/ annars hade vi gärna följt med!! kram

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0