2010-09-09 @ 07:59:06

Grattis grattis!!!

Måste bara slänga in ett grattisinlägg såhär i morgonstressen! Blev sååå glad när jag fick ett sms där det stod att en liten härlig pojke kommit inatt.

Grattis till E och P, så skönt att den jobbiga graviditeten är över och hoppas ni kan få njuta nu!
Även stort grattis till storebror!!!
Mängder av kramar!


Här jobbar vi för att komma iväg till dagis i tid. Ronja kan fortfarande inte stå på foten, men verkar inte ha ont i den. Vet inte vad som är fel....
bloglovin

Kommentarer
2010-09-09 @ 09:33:17
Sverker
hm, jag tycker ni ska kolla upp det här med foten. Hade det hänt på dagis? Kan ju vara en stukning men små barn har så mjuka leder så det brukar väl inte göra ont hade jag för mig. Sticka har du naturligtvis letat efter. Prata m personalen om dom märkte något.

kram

pappi
2010-09-09 @ 09:34:51
Sverker
hm, jag tycker ni ska kolla upp det här med foten. Hade det hänt på dagis? Kan ju vara en stukning men små barn har så mjuka leder så det brukar väl inte göra ont hade jag för mig. Sticka har du naturligtvis letat efter. Prata m personalen om dom märkte något.

kram

pappi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0