2010-09-16 @ 21:55:56

Lite dålig...

Är lite dålig bloggare just nu känner jag. Men det får vara så! Njuter av att ha mamma här och av att bara vara med ungarna. Idag har det varit ordentlig promenad, mys på stan, fått lite fint av mamma! Sen gick vi och hämtade stortrollet på dagis och sen har vi myst hemma hela eftermiddagen.

Ronja smällde i sig en smoothie idag också, en ny favorit hos damen!

Till middag blev det mumsig korvsoppa och matzebröd.

Jag badade med Ronja efter maten, och när hon skulle upp till bompa, passade jag på att tappa upp nytt varmt vatten och ligga kvar. har ALDRIG slappnat av så i badkaret förr. Somnade nästan...Sen har det varit ordentligt med kolik ikväll så vi är alla lite slut i huvudet.


Imorgon är Ronja hemma och vi tänkte ta en tur till Ikea, lite barnsaker som behövs, samt värmeljus och lite sådant. Hoppas på att bli bjuden på lunch av mamsen då också:P

En hel del av vår kväll har bestått av att försöka installera och fixa vår nya HD-box från bredbandsbolaget. Det tog låååång tid och när det väl funkar, så hackar alla kanaler och fastnar var 4:e  minut. Lagom kul....Så för ikväll har vi gett upp boxen och tittar på analoga...

Nu mysa en stund med mamma, sen hoppas jag på lite sömn. Är i  STORT behov!
bloglovin

Kommentarer
2010-09-17 @ 12:28:32
Ulrika
Alltid mysigt att ha föräldrar på besök :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0