2010-09-06 @ 19:41:38

seg

Är riktigt seg nu, känner av förkylningen mer igen och oroar mig för halsfluss. Men ingen aning...Har Haft en lång mysig dag på stan i höstsolen, men nu är jag lagom trött.

Fick inte gjort så mycket på stan, tog en långlunch och pratade med C&C, sen gick jag en runda på banken, och efter det stötte jag på Erica och tog en liten fika med henne innan dagishämtning.

Är för trött för att skriva mycket idag, börjar tappa suget lite på bloggen. Antalet besökare sjunker galet och kommentarerna sinar, Skriver ju för att ni ska tycka det är kul och intressant. Försöker slänga ut lite frågor och idéer men får inte så mycket svar.
Vad kan jag göra för att intressera er mer?
bloglovin

Kommentarer
2010-09-06 @ 20:18:06
Erica
Jag tycker iallafall det är jättemysigt att läsa din blogg. Inget hymmel eller krusiduler. Bara ren ärlighet, BRA!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0