2010-09-07 @ 20:05:36

Sova sova säng säng säng...

Har faktiskt fått sovit en del idag, sen vi kom hem alltså. Båda barnen sov när vi kom hem, så sov en dryg timme då, sen hade jag Embla några timmar och hon var rätt bökig så då blev det inte mycket sömn.

Ronja och Rickard var ute en sväng på lekplatsen och sen handlade dom hem lite inför kvällen och min dag imorgon så jag har lite hemma. När dom kom hem, tog Rickard Embla och jag fick sova en timme till. Sen har jag haft henne ett tag, hon åt en himla massa och ligger nu och sover själv i vår säng. Det är något helt nytt att hon ligger själv och sover. Men vi tackar och tar emot.

Jag har fått i mig lite mat och sitter nu med ett stort glas Ramlösa, Finns det nåt bättre?

Har fruktansvärd huvudvärk, sitter ju i bihålorna alltihop och det börjar bli riktigt tungt. Kan inget annat än att konstatera att det var helt rätt dag att åka till läkaren på. Har blivit galet mycket sämre under dagen och hade nog inte klarat mig utan Rickard hemma idag. Det är klart att det hade gått, men hade nog slutat med tårar från alla håll och kanter!

Tack för uppiggande kommentarer, blir så glad när ni skriver sånt.

Nu ska jag äta lite kanelbullar och titta på idol, sen blir det sängen. Kanske småkollar på Miss Secret Agent som går på femman ikväll. Vi får se helt enkelt.

vad ska ni göra ikväll?
bloglovin

Kommentarer
2010-09-07 @ 20:27:56
Tessan
Massa kramar till dig!! :)
2010-09-07 @ 20:38:25
Maggan
Jag äter polckagrisar och stickar, börjar bli ganska trött nu, men det är ju jobbigt när Pe inte är hemma. Får väl gå upp och låtsas som ingenting stoppa lurarna i örat och så somnar jag nog snabbt. Kram på er allihopa, var rädd om dig Ester.
2010-09-07 @ 20:40:09
Maggan
Jag äter polckagrisar och stickar, börjar bli ganska trött nu, men det är ju jobbigt när Pe inte är hemma. Får väl gå upp och låtsas som ingenting stoppa lurarna i örat och så somnar jag nog snabbt. Kram på er allihopa, var rädd om dig Ester.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0