2010-09-06 @ 22:01:51

Tack!

Tack Erica för härlig kommentar!

Tack vare den och min käre man som peppar mig med bloggen, skriver jag ännu ett inlägg ikväll.

Jag har precis lagt in en favoritrunda på jogg och eftersom jag är rätt peppad med träningen nu och att gå långa rundor varje dag, tänkte jag försöka lägga in mina favoriter där och sen föra lite dagbok. Än så länge springer jag ju inte utan går, dock med barnvagn eller barn i sele på magen, så det blir en rätt bra belastning. Rundan jag la in, är drygt 7 km och den gick Rickard och jag igår.

Idag har jag jobbat ihop 10668 steg på stegräknaren. Målet den här veckan är ju 10000 per dag så det får man väl säga att jag klarat. Tänkte öka så att jag nästa vecka kanske har 15000 per dag. Igår var jag över 11000.

Nu sitter jag och planerar inför heldag med båda ungarna. Imorgon tänkte vi, direkt efter frukost bege oss till öppna förskolan på Herrhagen. Hoppas kunna ta bussen dit, för en lång promenad hem sen. Räknar med att vara där vid nio. Känner att jag så tidigt på morgonen inte orkar en promenad med båda barnen i vagnen, framförallt inte upp för backen på herrhagen. Men vem vet, kanske får ett ryck imorgon och tar en ordentlig promenad.

Nu när höstvädret är så härligt, vill jag gärna gå vart än jag ska, känns liksom som att man går miste om så mycket härligt om man inte går.

Måste dock köpa ett par ordentliga skor, skaver sönder mina fötter nu, går i converse...

Nu är här snart dags för kvällsamning innan natten, sen väntar (hoppas jag), iaf några timmars sammanhängande sömn. Blir en lång dag imorgon och jag är rätt trött och hängig, så vi får se hur det går.

Ska även på efterbesök hos barnmorskan imorgon eftermiddag, hoppas allt går bra, håll tummarna!
bloglovin

Kommentarer
2010-09-06 @ 22:29:16
Säg till om du vill ha promenadsällskap någon dag, jag är ute jättemycket och går nu jag också :D.



Kramar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0