2010-09-19 @ 20:05:15

Valvaka och äppelkaka!

Här har vi varit i full gång hela helgen. Därav bristen på bloggande.

Ikväll sitter vi uppkrupna i soffan med lite rödvin, god äppelkaka och mys. Tittar på valvakan som tyvärr inte enligt mig ser ut att få en trevlig utgång, men vi får se...


Ville mest titta in och berätta hur mysigt vi haft det i helgen, trots förkylningar och andra små missöden.

Igår spenderades det mesta av dagen hos C&C där ungarna fick leka en himla massa, kvällen blev tidig och jag somnade redan 10...

Idag har vi röstat, gått promenad och myst jättemycket här hemma. Mamma och jag har haft baknoja och bakat en himla massa, jag bestämde mig plötsligt för att göra en mumsig lasagne så det har gått en hel del tid till detta också, men gott blev det.

Som sagt, nu blir det dags att ta kväll och umgås med mina älskade!

Har ni röstat idag? Känner ni er positiva inför resultatet?
bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0