2010-04-16 @ 14:38:30

Älskade Fredag!!!

Nu är det äntligen fredag och snart kommer Rickard för att hämta mig så vi kan handla lite gott till ikväll, sen ska trollet hämtas på dagis. Längtar efter att få ha dem hemma två hela dagar, ska bli så skönt! Ikväll ska jag nog göra sesamkyckling, en favorit vi har här hemma, kan lägga in recept sen.
Hoppas vi kan få till bloggen lite mer sen också, blir ju mer tid till det på helgen.
Kom underfund med att vi har rätt fullt upp den här helgen ändå, trots att det inte känns så i nuläget. Men imorgon förmiddag, ska vi först veckohandla, sen hem och fixa i lägenheten och mysa massa. På seneftermiddagen kommer två goda vänner som vi bjudit på middag, så det blir nog en helkväll. På söndag ska C och småtjejerna komma och se lägenheten och leka lite, så vi får se hur fullt upp det egentligen blir?!
Jag vill verkligen få fixat lite i lägenheten och städat en del, så hoppas hinna med det, borde väl inte vara en omöjlighet...

Måste bara slänga in en bild på mig och Ronja. Här är hon 1 eller 2 dagar gammal och vi är hemma från sjukhuset och myser. Tanken på att det ligger en liten i magen som rätt snart ska komma ut blir så märklig. Längtar nåt fruktansvärt efter att få lära känna det lilla pyre som bor i mig.

Älskar tanken på att ha två små som alltid kommer ha varandra och alltid se efter varandra. Är otroligt nöjd med vårt beslut att skaffa en till liten så tätt inpå Ronja, självklart kommer det inte alltid vara lätt, men resultatet kommer bli helt underbart.
bloglovin

Kommentarer
2010-04-16 @ 14:53:48
Pite
Aww.. vilken gullig bild!
2010-04-16 @ 16:49:10
Tilde
För vi vet ju hur det är att vara två :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0