2010-04-14 @ 17:37:56

Hemma igen!

Ja, nu är vi hemma igen efter ett par mysiga timmar hos C&C med alla ungarna! Det är verkligen härligt att se att dom leker så bra ihop och tar hand om varandra. Goda våfflor blev det också och nu är man mätt i magen (håller väl i en timme till sen skriker den efter mer). Ronja och Rickard är i badet så jag tänkte bara passa på att skriva då jag blev sängliggande direkt när jag kom hem. Nu gör det riktigt ont och jag blir nog liggande resten av kvällen. Har inte fått tillräckligt med solljus idag känner jag så hoppas på en solig dag imorgon också så jag kan njuta lite extra.

Nu hinkar jag ramlösa och tänker på den härliga halsbrännan som kommer på köpet, helt underbart verkligen!

Kram på er alla och ha en fin kväll, kanske blir lite nytt fixat på bloggen om jag känner Rickard rätt!
bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0