2010-08-29 @ 17:18:35

Ronjahistoria

Ronja är så himla duktig. Hon har ett otroligt ordförråd och förstår så mycket mer än man förväntar sig.

Nyss satt hon här och sa åka åka åka, så frågade vi vart hon skulle åka, hon skulle åka till Tilde sa hon, Tilde är hennes moster. Men då sa jag att ja då får du åka långt för Tilde har flyttat till Frankrike och är jättelångt bort, då sa hon Plan, alltså flygplan. Så hon skulle alltså åka flygplan till Tilde.

Tycker bara det är så himla kul att se och höra henne hålla på.

Nu sitter hon och sörplar i sig spagetti och säger samtidigt hej hå hej hå hej hå hej hå hej hå....



Min stora charmiga tjej!
bloglovin

Kommentarer
2010-08-30 @ 19:04:17
Matilde
ååååh klart hon ska åka och hälsa på mig!!! vi ska bara få en lägenhet först höhö.. men det löser sig! Säg till Ronja att hon får åka till mig :) <3 hoppas allt är bra annars

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0