2010-07-30 @ 20:00:05

Fredagsmys

Nu blir det fredagsmys för hela slanten, då båda barnen sover. Något som inte inträffat på kvällen tidigare.

Embla har varit jättevaken idag och jag tror vi lyckats vända hennes dygn till något som liknar Ronjas. Nu tror jag hon sover ett par timmar, sen mat och sen blir det som en vanlig natt med henne matning 2 eller 3 och sen igen vid 5 eller 6.

Rickard kom hem och hade köpt en film till mig för att jag skulle bli frisk. Han köpte Alice in Wonderland. Den nya med Johnny Depp. Vi fick aldrig sett den på bio och jag har verkligen velat se den länge! Så nu blir det mys och förhoppningsvis lugn och ro.

Vi tackar även farmor för fina presenter till barnen, bilder kommer imorgon, och en liten minitrisslottvinst till Rickard och mig. Skrapade ihop 50 kr, så blir en ny lott iaf!

Nu vill jag bara att huvudvärken och smärtan i bröstet ska försvinna, men penicillinen borde råda bot på det mesta.
Sömn vore bra också!!!
bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0